04 december 2012

Aanwinsten jeugd oktober 2012

Fiction groen peuters (1 tot 5 jaar)
Boem Timmers, Leo
De dokter en het leger van Davy Van de Vendel, Edward
De grote Robin Kuyper, Sjoerd
De verrassing Lootens, Ann
De vraag van Olifant Van den Berg, Leen
In het bos van de luiaard Strady, Sophie
Juffrouw van Zanten & de zeven rovers Stein, Mathilde
Martha Gaudesaboos, Pieter
Niemand en ik Mertens, Bart
Sammie en Nele: de poezenboot De Boorder, Nelleke
Toverdruppels Slosse, Nathalie
Vast Jeffers, Oliver
Waarom lig jij in mij bedje? Van Leeuwen, Joke
Zoveel als de wereld hou ik van jou Dros Imme
Fiction groen (6 – 8 jaar)
Brulbaby's Van Hooft, Mieke
Het grote pien, noer en tim boek Slee, Carry
Het hanengevecht Hagen, Hans
Hoe word ik prinses In-'t-Ven, Kristien
Lang leve de computerheks! Oomen, Francine
Rondje stout Horsten, Jolanda
Sproet laat niet los Bos, Chris
Fiction blauw (9 – 11 jaar)
Carmen Groothof, Frank
De ontdekking van Fleur De Pelseneer, Reine
De reus van de zomerflat Boonen, Stefan
Fiction geel (+14 jaar)
Fantoom Smith, L.J.
Het meisje met de groene ogen Hayes, Siobhan
Ik zal er zijn Sloan, Holly Goldberg
Kiek Jongman, Mariken
Stad van vuur Clare, Cassandra
Stormgevaar George, Elizabeth
Tatoeage Alonso, Ana
Informatieve boeken
Alles wat je wilt weten over het circus Van der Horst, Natalie
Als iemand ooit mijn botjes vindt Robben, Jaap
Arenden Morgan, Sally
Beren Green, Jen
Slangen Green, Jen
Thuis in twee gezinnen Mingelinckx, Martine
Tijgers Morgan, Sally