15 februari 2012

Aanwinsten jeugd januari 2012

Fiction groen peuters (1 tot 5 jaar)
Karel viert Sinterklaas Slegers, Liesbet
Kiekeboe: hoe gaat het eraan toe in de kleuterklas Slegers, Liesbet
Fiction groen (6 – 8 jaar)
De danswedstrijd Stilton, Thea
De Thea Sisters in gevaar! Stilton, Thea
Diefstal op de Oriënt Express Stilton, Thea
Duifje, het spijt me! Stilton, Geronimo
Een monsterlijk mysterie Stilton, Geronimo
Het grote boek van kleine vampiers Van Loon, Paul
Kom je met me spelen ten Berge, Marieke
Pijn in mijn buik Bos, Tamara
Wat een mop! Van Os, Erik
Fiction blauw (9 – 11 jaar)
De blauwe vogel Van Ranst, Do
De wachters van de heuvel Naus, Reggie
Drakeneiland in nood Rood, Lydia
Een pony met een geheim Reijnders, Joke
Kaya heeft een plan Hauptmann, Gaby
Kaya wil winnen Hauptmann, Gaby
Mag ik hem ruilen? Broere, Rien
Sirene Sage, Angie
Zee van bloed Shan, Darren
Fiction rood (12 – 13 jaar)
De strijd Delaney, Joseph
Het raadsel van het vuur Mankell, Henning
Kus me kus me niet Rood, Lydia
Fiction geel (+14 jaar)
Big sister live Van Rhijn, Patrick
Black-out Hendriks, Tineke
Graffiti moon Crowley, Cath
Iets van mij Cazemier, Caja
In het begin was er… Bob Rosoff, Meg
Liefde :-( Brinx, Thomas
Meisje van Mars Woltz, Anna
Onveilig Cast, P.C.
Rood weeskind Dom, Begga
Schaduwzielen Smith, L.J.
Verleiding Cast, P.C.
Voor altijd Stiefvater, Maggie