21 september 2011

Aanwinsten jeugd augustus 2011

Fiction groen peuters (1 tot 5 jaar)
Dribbel houdt van boekenHill, Eric
Fiction groen (6 – 8 jaar)
Beer is een bootDe Vries, Anke
Ben wil een visBusser, Marianne
Boer KoenLetterie, Martine
Daar is mamNielandt, Dirk
Dat doe ik wel een keerKuipers, Ben
De bus van MeesNielandt, Dirk
De schat van MakSchothorst, Daniëlle
Dit is mijn huisBon, Annemarie
Een huis voor poesBusser, Marianne
Een roos voor ToosBusser, Marianne
Een sok in mijn huisSmulders, Frank
Een vis met een petDe Vries, Anke
Een zoen voor kipBusser, Marianne
En ik was de baasVan de Waarsenburg, Truus
Het jeukt op mijn kop!Dijkzeul, Lieneke
Ik ben de baasScholtens, Anneke
Ik neem het opDe Wijs, Ivo
Ik pas op het huisVan Eeden, Maria
Ik tem een beerBon, Annemarie
Ik zoek mijn jasVan Loon, Paul
In de soepSmulders, Frank
Is Sem er?Scholtens, Anneke
Kaat en de bootVan Eeden, Maria
Noor is wegDe Vries, Anke
Oen Ien en oen AnVan Os, Erik
Op zoek naar oom KoosVan Eeden, Maria
Pim en PepDe Wit, Juliette
Pim en SaarSchothorst, Daniëlle
Pip is sipVan Egeraat, Els
Reus is ziekSmulders, Frank
Ris, ris!Van Eeden, Maria
Rust in de renVan Os, Erik
Saar en ToonBoonen, Stefan
Sep en SaarMinne, Brigitte
Sep is boosSmulders, Frank
Sok aan, Moos!Schothorst, Daniëlle
Tijn en toenDe Wijs, Ivo
Tim en zijn maat PimLetterie, Martine
Toen de weg weg wasKromhout, Rindert
Wat ben ik?Dijkzeul, Lieneke
Fiction blauw (9 – 11 jaar)
Wervelwind MerelCazemier, Caja
Fiction rood (12 – 13 jaar)
De keizer van Nihon-JaFlanagan, John
KoepelsAerts, Mariëtte
Vechten voor vrijheidScarrow, Simon
Fiction geel (+14 jaar)
AngelWeatherley, L.A.
Bang: jij net zoveel als ikDullens, Ingrid
BekentenissenBrian, Kate
Blind dateMeyer, Stephenie
Copycat: oog in oog met je dubbelganger…Burgers, Laura
Duistere vlamNoël, Alyson
Feest!Rood, Lydia
OnkwetsbaarBrian, Kate
PrikkeldraadVisser, Derk
PrivéBrian, Kate
RenaissanceBowden, Oliver
TraditiesBrian, Kate
Verboden terreinBrian, Kate
Wodka expressAubry, Florence
Informatieve boeken
Beeldwoordenboek EngelsSchmidt, Sandra
Wow!: dierenWalker, Richard